سلام خدمت دوستان عزیزی که به وبلاگ و سایت دوستانه و عاشقانه اومد تشکر می کنیم از طرف مدیر وبلاگ و سایت دوستانه و عاشقانه

خدمات وبلاگ نویس جوان علی مومن تبار

 تماس با مدیر سایت علی مومن تبار

کد تماس با مدیر سایت علی مومن تبار

دوستانه و عاشقانه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





عشقی که بهم دادی یه قلب کاغذی بود

 
 

 

عشقی که بهم دادی یه قلب کاغذی بود
نگاهت از روی عشق به من نبود
حرفای تو همشون دروغ بچه گونه بود
گریه های تو از ته دلت نبود
عشق من واسه تو بازیچه بود
توی اون دل بزرگت جایی واسه من نبود
عشقی که ازش می گفتی یه عشق کهنه بود
گلایی که برام می چیدی از باغ دلت نبود
عشق من واسه تو بهونه بود
دستای تو به گرمی دلت نبود
غروب من آرزوی ته دل تو بود
طلوع من واسه تو شادی نبود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط علی مومن تبار در 23:26 | |



نظر تو رو درباره وبلاگ و سایت من بگین با تشکر مدیر سایت علی مومن تبار